Malo je stvari koje mogu da nas izbace iz takta kao što to može mobilni telefon koji ne radi kako treba. Nažalost, kako uređaj stari veća je verovatnoća da će se bagovi, restartovanje i drugi problemi javiti. Ipak, dobra vest je da za većinu ovih zvrčkica postoji jednostavno rešenje koje možete i sami primeniti.
Međutim, tu su i oni kvarovi koje sami ne možete ukloniti. U ovim slučajevima ProMobi servis je prava adresa na kojoj možete rešiti svoje muke.
Pa da vidimo, kako i koje gličeve možete rešiti sami, brzo i efikasno.
Ukoliko vaš mobilni telefon sa nekim aplikacijama radi sporije nego li što ste navikli ili dolazi do seckanja, moguće da po sredi nije ozbiljan problem već da je krivica na jednoj ili par aplikacija.
Ukoliko one izazivaju problem možete ga rešiti brisanjem podataka koje one upisuju u vaš uređaj.
Na Android telefonima idite u Settings – Apps & notifications i tu izaberite „sumnjive“ aplikacije i potom tapnite na Storage & cache.
Tu imate dve opcije. Prvo izaberite Clear Cache kako bi izbrisalei sve privremene fajlove koje aplikacija čuva u telefonu. Naime, kada se ovi podaci nakupe ili budu korumpirani, mogu početi da ometaju rad aplikacije i samog telefona.
Ukoliko brisanje casha ne pomogne odaberite Clear Data opciju kako bi obrisali sve informacije povezane sa aplikacijom. Na ovaj način se dobija temaljnije brisanje podataka koji izazivaju problem, ali ćete morati da ponovo unesete korisničko ime i lozinku, ali i da iznova napravite podešavanje aplikacije kada ponovo uđete u nju.
Na Apple uređajima ovakvo čišćenje podataka nije moguće tako da je najbolja opcija da aplikaciju reinstalirate kako bi ste dobili isti efekat.
Ukoliko problem nastavi da perzistira, najbolje je da telefon donesete u servis.
Ukoliko se različiti gličevi pojavljuju nasumično u različitim aplikacijama, daleko je teže utvrditi da li postoji samo jedan izvor problema. Možda neka od komponenti telefona ne radi, upgrade softvera ne radi kako treba ili je nešto treće u pitanju.
Bez pravog alata i odgovarajućeg znanja teško da ćete uspeti da uradite dijagnostiku, međutim, to možda ni nećete morati da uradite.
Restartovanje uređaja možda zvuči kao nešto očigledno, ali ovaj postupak može rešiti različite probleme. Naime, restartovanje čisti sve iz privremene memorije uređaja pa, ukoliko neke aplikacije malo „polude“ i počnu da prave probleme, ovo ih vraća u normalu.
U slučaju da se telefon „zaledio“ i ne možete da ga ugasite normalnim putem, upotrebite specijalnu kombinaciju za resetovanje. Ona je specifična za različite telefone, ali obično uključuje istovremeno držanje dugmeta za pojačavanje zvuka i power dugmeta.
Takođe, ako se telefon stalno pregreva, lako se može desiti da je problem u neispravnom punjaču ili bateriji koju je potrebno zameniti.
Štucanje telefona može biti uzrokovano i manjkom slobodnog prostora u telefonu. Ukoliko je ovo slučaj, vreme je da obrišete ili prebacite na drugi uređaj i cloud fotografije i video snimke, budući da oni obično zauzimaju najviše mesta.
Poslednja stvar koju možete uraditi je vraćanje telefona na fabrička podešavanja. U ovom procesu, znajte, briše se sve sa uređaja pa je potrebno da prethodno sačuvate podatke.
Nažalost, ukoliko ni ovo ne pomogne, verovatno je u pitanju hardverski program i vreme je za servis.