Nešto nije ok sa telefonom? Kako da sami uspostavite dijagnozu

14.01.2019

Ako mobilni telefon nešto štuca, baguje, ne radi kako treba… prvo što je potrebno jeste uspostaviti dijagnozu i utvrditi gde je kvar. U ProMobi servisu mobilnih telefona, kako bi se tačno znalo koja je popravka potrebna, svaki uređaj prvo prolazi kroz proces ispitivanja specijalizovanim uređajima. Međutim, kada vašem omiljenom telefonu nisu sve na broju možete i sami uraditi par stvari kako bi ste pokušali da utvrdite gde je kvar pre dolaska u servis.

OFF/ON uređaja

Prva stvar koju možete učiniti jeste da zatvorite sve aplikacije na mobilnom telefonu, a zatim ugasite telefon i ponovo ga upalite.

Da li se problem i dalje javlja?

Ako je odgovor da, dobre su šanse da je u pitanju softverski kvar.

Hard reset mobilnog telefona

Ova opcija ne bi trebalo da bude prvo čemu se pribegava, ali može da bude od pomoći. Ovde je važno znati da će sva podešavanja koja ste napravili na telefonu biti obrisana, a telefon vraćen na fabrička podešavanja.

Kontakti, fotografije i podaci u telefonu biće bezbedni, ali će sve ostalo biti izgubljeno.

Ukoliko hard reset ne reši problem, preporučujemo da telefon donesete u ProMobi servis.

Probajte druge kablove

Ukoliko telefon neće da se puni, ili slušalice ne puštaju ni glasa, prva stvar koju možete da uradite jeste “ubadanje” drugih kablova.

S jedne strane moguće je da je sam priključak pokvaren, međutim, češće se dešava da sam periferni dodatak ne funkcioniše. Kablovi pregorevaju, kidaju se, a mogu se odlomiti i prestati da rade iako, spolja, sve izgleda normalno.

Vizuelni pregled mobilnog telefona

Voda, padovi, udarci… ostavljaju tragove na uređaju koje je često moguće videti golim okom.

Ako je moguće, skinite poklopac baterije i pogledajte da li postoje tragovi oksidacije (jedan od pokazatelja da je voda ušla u uređaj). Zavirite i u sve portove i potražite ima li u njima prašine ili pukotina.

Prašina i prljavština često mogu biti otklonjeni pažljivim čišćenjem, ali se ne preporučuje da to radite sami. Mala greška i lako otklonjiv problem može se pretvoriti u ozbiljan kvar.

Upravo zato, najbolja preporuka je da, nakon što ste samostalno uradili dijagnostiku, sa telefonom dođete u ProMobi ovlašćeni servis i dobijete kvalitetnu uslugu po najboljoj ceni.

Dopao Vam se tekst? Podelite ga sa prijateljima:

Facebook Twitter LinekdIn Google+ Email

Zanima vas cena popravke?

Pošaljite nam upit sa informacijama o kvaru i dobićete odgovor u najkraćem roku.