Nemate vremena da odnesete uređaj u servis? Pošta vam nije blizu? Zašto ne biste sebi uštedeli vreme i pozvali kurira besplatno, o našem trošku? Sve što je potrebno da uradite je da popunite pozivnicu u nastavku i mi ćemo se pobrinuti za ostalo.
Pre samog slanja, preporučujemo da se dobro informišete kako pravilno spakovati pošiljku. Korisne savete možete pronaći na oficijalnoj Daily Express stranici https://www.dexpress.rs/rs/
Vašu pošiljku možete pratiti ovde.
Status popravke možete pratiti ovde. Pretragu možete izvršiti unošenjem IMEI broja vašeg uređaja. (Ne možete da pronađete IMEI broj vašeg uređaja?)
Po završetku popravke bićete obavešteni putem SMS poruke na broj telefona koji ste naveli u formularu. Uređaj će biti vraćen na adresu sa koje je poslat.
Za sva dodatna pitanja nam se možete obratiti putem email-a na servis@promobi.rs.
Ili nas možete kontaktirati putem ProMobi korisničkog centra na broj 011/3555-047.
Posetilac daje saglasnost da se podaci koje je dao automatski obrađuju i da ih Promobi servisni centar d.o.o. može koristiti u svrhu slanja obaveštenja i promotivnih ponuda. Posetilac je u svakom trenutku u mogućnosti da se odjavi sa mailing liste, ukoliko više nije zainteresovan da prati i prima na mail vesti o proizvodima i aktuelnim akcijama.