Od vaših vrata do našeg servisa

Pozovite kurira na Vašu adresu i pošaljite nam uređaj o našem trošku

Pick up servis telefona

Nemate vremena da odnesete uređaj u servis? Pošta vam nije blizu? Zašto ne biste sebi uštedeli vreme i pozvali kurira besplatno, o našem trošku? Sve što je potrebno da uradite je da popunite pozivnicu u nastavku i mi ćemo se pobrinuti za ostalo.

1

Pozovi kurira

2

Pošalji uređaj

3

Prati status paketa i popravke

4

Izvrši uplatu (po potrebi)

5

Uređaj se vraća na vašu adresu

Kako funkcioniše Pick-up servis

Nakon što nam prijavite da imate uređaj za servisiranje, preuzeće ga kurirska služba i doneti u naš servis. Potom radimo dijagnostiku aparata i pronalazimo gde je nastao kvar i koja je cena popravke. O svemu tome Vas obaveštavamo kako bi ste potvrdili da želite servisiranje.

U narednom koraku naručujemo potrebne delove, obavljamo popravku i zatim testiramo uređaj kako bi bili sigurni da je u potpunosti ispravan.

Po završetku servisiranja obaveštavamo korisnika da je popravka završena, a uređaj spreman za preuzimanje.

Pošaljite uređaj na servisiranje o našem trošku

Sve što je potrebno da uradite je da popunite pozivnicu u nastavku, a mi ćemo se pobrinuti da Vaš uređaj u što kraćem roku ponovo bude ispravan.

Ukoliko je Vaš uređaj u garanciji proizvođača, obavezno pošaljite kopiju računa ili popunjen i overen garantni list sa vidljivim datumom kupovine uz sam uređaj.

Pick-up usluga putem službe DExpress je dostupna za sledeće aparate:

Mobilni telefoni
Televizori
Monitori
Usisivači
Mikrotalasne

Preko kurirske službe AKS, isključivo ukoliko posedujete originalnu ambalažu, moguće je poslati:

Veš mašine
Sušilice
Mašine za pranje i sušenje

Dodatne informacije

Pre samog slanja, preporučujemo da se dobro informišete kako pravilno spakovati pošiljku. Korisne savete možete pronaći na oficijalnoj Daily Express stranici https://www.dexpress.rs/rs/cesto-postavljana-pitanja, kao i preuzeti dokument sa opisom generalne procedure na ovom linku.

ProMobi servisni centar ne snosi odgovornost ukoliko je došlo do oštećenja sadržine paketa zbog neadekvatnog pakovanja.

Proveri status pošiljke > Prati status popravke >

Pretragu možete izvršiti unošenjem IMEI broja Vašeg uređaja. (Ne možete da pronađete IMEI broj vašeg uređaja?)

    Pozivnica













    IMEI broj je obavezan ukoliko uređaj poseduje IMEI broj

    Serijski broj je obavezan ukoliko uređaj ne poseduje IMEI broj.

    Ukoliko je Vaš uređaj u garanciji proizvođača, obavezno pošaljite kopiju računa ili popunjen i overen garantni list sa vidljivim datumom kupovine uz sam uređaj.

    Call centar

    011-3555-047

    servis@promobi.rs

    PON-PET 09:00 – 18:00
    SUB 09:00-15:00