Od vaših vrata do našeg servisa
Pozovite kurira na Vašu adresu i pošaljite nam uređaj o našem trošku
Nemate vremena da odnesete uređaj u servis? Pošta vam nije blizu? Zašto ne biste sebi uštedeli vreme i pozvali kurira besplatno, o našem trošku? Sve što je potrebno da uradite je da popunite pozivnicu u nastavku i mi ćemo se pobrinuti za ostalo.
Pozovi kurira
Pošalji uređaj
Prati status paketa i popravke
Izvrši uplatu (po potrebi)
Uređaj se vraća na vašu adresu
Kako funkcioniše Pick-up servis
Nakon što nam prijavite da imate uređaj za servisiranje, preuzeće ga kurirska služba i doneti u naš servis. Potom radimo dijagnostiku aparata i pronalazimo gde je nastao kvar i koja je cena popravke. O svemu tome Vas obaveštavamo kako bi ste potvrdili da želite servisiranje.
U narednom koraku naručujemo potrebne delove, obavljamo popravku i zatim testiramo uređaj kako bi bili sigurni da je u potpunosti ispravan.
Po završetku servisiranja obaveštavamo korisnika da je popravka završena, a uređaj spreman za preuzimanje.
Pošaljite uređaj na servisiranje o našem trošku
Sve što je potrebno da uradite je da popunite pozivnicu u nastavku, a mi ćemo se pobrinuti da Vaš uređaj u što kraćem roku ponovo bude ispravan.
Ukoliko je Vaš uređaj u garanciji proizvođača, obavezno pošaljite kopiju računa ili popunjen i overen garantni list sa vidljivim datumom kupovine uz sam uređaj.
Pick-up usluga putem službe DExpress je dostupna za sledeće aparate:
Preko kurirske službe AKS, isključivo ukoliko posedujete originalnu ambalažu, moguće je poslati:
Dodatne informacije
Pre samog slanja, preporučujemo da se dobro informišete kako pravilno spakovati pošiljku. Korisne savete možete pronaći na oficijalnoj Daily Express stranici https://www.dexpress.rs/rs/cesto-postavljana-pitanja, kao i preuzeti dokument sa opisom generalne procedure na ovom linku.
ProMobi servisni centar ne snosi odgovornost ukoliko je došlo do oštećenja sadržine paketa zbog neadekvatnog pakovanja.
Proveri status pošiljke > Prati status popravke >Pretragu možete izvršiti unošenjem IMEI broja Vašeg uređaja. (Ne možete da pronađete IMEI broj vašeg uređaja?)