Pogodio u centar: iPhone SE postigao tačno ono što je Apple želeo

27.07.2020

Lansiranjem iPhone SE telefona po ceni od 399 dolara (u SAD) Apple je napravio značajan zaokret u svojoj poslovnoj strategiji. Iako su mnogi bili skeptični kada je u pitanju lansiranje jeftinijeg uređaja podaci o prodaji pokazuju da je Apple ipak pravi potez kada je u pitanju iPhone SE.

 

Ostanak u Apple ekosistemu

Kako se pokazalo iPhone SE, iako je izašao u aprilu, izuzetno je popularan među korisnicima starijih Apple telefona i za sebe je uzeo udeo od 19% od svih prodatih mobilnih telefona u Americi u drugom kvartalu ove godine. To ga čini trećim najpopularnijim telefonom kompanije Apple, a ispred nejga su iPhone 11 i iPhone 11 Pro.

Zanimljivo je da je 73% osoba koje su kupile iPhone SE prethodno koristilo uređaje koji su se pojavili pre 2017. godine. Konkretno koristili su iPhone 7, 7 Plus, iPhone 6 i 6s ili originalni iPhone SE.

Sve ovo znači da je Apple uspeo da ljude zadrži u svom ekosistemu makar na narednih nekoliko godina što je upravo i bio cilj i ideja koja je stajala iza lansiranja ovog mobilnog telefona.

 

IPhone 11 i dalje najpopularniji model

Ovaj uređaj čini 34% svih prodatih telefona u Americi u periodu april – jun čime je, sa svojom cenom od 699 dolara, postao najpopularniji uređaj u poslednja tri kvartala.

Ne treba zaboraviti da je iPhone XR u istom periodu prošle godine uzeo 48% tržišta, a da iPhone 11 i iPhone 11 Pro imaju udeo od 31%.

Sledeći iPhone 12 koji će se na tržištu pojaviti do kraja godine, kako se smatra, trebalo bi da bude najinteresantniji korisnicima iPhone 8 i iPhone XR modela, dakle upravo onih koji su povučeni iz prodaje nakon što se pojavio SE.

Dopao Vam se tekst? Podelite ga sa prijateljima:

Facebook Twitter LinekdIn Google+ Email

Zanima vas cena popravke?

Pošaljite nam upit sa informacijama o kvaru i dobićete odgovor u najkraćem roku.