Dva Tesla tableta sa istim kvarom popravljeni su u različitim servisima. Prvi tablet je posle samo mesec dana počeo da koči, ekran se nekontrolisano palio i gasio, a baterija je loše držala. Drugi Tesla tablet je posle servisa radio besprekorno. U čemu je caka? Ne, nije u pitanju lokacija na kojoj se nalazi servis Tesla tableta, nije u pitanju cena servisa, garancija, a ni mobilni operater nema veze sa tim.
Ono što čini razliku između dobrog i lošeg servisa Tesla tableta jeste znanje koje serviseri poseduju, kvalitet delova koji se ugrađuju i adekvatnost mašina koje se koriste pri popravci.
Ova dobitna kombinacija stoji vam na raspolaganju u ProMobi servisu Tesla tableta u Beogradu, Nišu i Novom Sadu. Priuštite sebi ono što zaslužujete – najbolji servis Tesla tableta po najnižoj ceni.
Pošaljite nam upit sa informacijama o kvaru i dobićete odgovor u najkraćem roku.
Pošalji upitUgrađivanje delova koji nisu originalni prilikom servisa Tesla tableta može dovesti do toga da zamenjena komponenta izazove nove kvarove i loš rad samog uređaja. Ujedno, ovakva praksa dovodi do gubitka garancije.
ProMobi servis Tesla tableta radi isključivo sa originalnim delovima koje uvek imamo u zalihama. Na ovaj način, bez obzira na to da gde ste svoj Tesla uređaj kupili, osiguravamo da tablet ostane u garanciji i besprekorno radi bez rizika.
S druge strane, vaš Tesla tablet biće u rukama iskusnih i profesionalno obučenih servisera koji koriste alat i mašine propisane od strane proizvođača vašeg aparata. U ProMobi servisu Tesla tableta nijedna stvar nije prepuštena slučaju.
Naš primat je vaše zadovoljstvo i zato nikada ne pravimo kompromise.
Znamo da vam je ispravan tablet potreban što pre. Svoj Tesla tablet lično donesite u ProMobi servis i ispravan uređaj, u većini slučajeva, u vašim rukama može biti u najkraćem mogućem roku.
U slučaju da je vaš Tesla tablet izašao iz garantnog roka, dobijate garanciju za svaki ugrađeni deo u našem servisu.
Ako vam servis Tesla tableta ProMobi nije blizu, potrebno je samo da nas kontaktirate i ostvarite mogućnost da, o našem trošku, preko kurirske službe pošaljete svoj Tesla tablet na servisiranje. Dakle, cena servisa Tesla tableta neće biti dodatno uvećana.
ProMobi servise možete posetiti na više lokacija:
Adresa: | Požeška 154-156, Čukarica |
Telefon: | 011/3555-047 |
Radno vreme: | Ponedeljak - Petak: 09:00 - 18:00 |
Subota: 09:00 - 15:00 | |
Email: | servis@promobi.rs |
Adresa: | Terazije 31 |
Telefon: | 069/2255-417 |
Radno vreme: | Ponedeljak - Petak: 09:00 - 17:00 |
Subota: 09:00 - 15:00 | |
Email: | servis@promobi.rs |
Adresa: | Bulevar Vudro Vilsona 12 |
Telefon: | 069/2255-401 |
Radno vreme: | Svakoga dana: 12-20h |
Email: | galerija@promobi.rs |
Adresa: | Ise Bajića 10 |
Telefon: | 021/661-6634 |
Radno vreme: | Ponedeljak - Petak: 09:00 - 17:00 |
Subota: 09:00 - 13:00 | |
Email: | servisns@promobi.rs |
Adresa: | TC Kalča DI-103/1 |
Telefon: | 018/306-761 |
Radno vreme: | Ponedeljak - Petak: 09:00 - 17:00 |
Email: | servisnis@promobi.rs |
Pozovite nas telefonom ili popunite formular ispod.
Status servisiranja vašeg tableta uvek možete proveriti na stranici naloga.
Popunite polja ispod i saznajte cenu popravke za vaš uređaj.