Servis pametnih satova
Popravka Samsung, Apple, Honor i Huawei smart watch uređaja
Popravka Samsung, Apple, Honor i Huawei smart watch uređaja
ProMobi je ovlašćeni servis pametnih satova brendova Samsung, Honor, Apple i Huawei. Brzo i efikasno rešavamo sve vrste problema sa Vašim smart watch uređajem bez obzira na model i vrstu kvara.
Od zamene ekrana pametnog sata, do čišćenja uređaja, ugradnje nove baterije do rešavanja softverskih problema, šta god bio problem sa Vašim uređajem ProMobi ima rešenje.
Kontaktirajte nas i u najkraćem vremenu ponovo ćete imati potpuno ispravan smart watch.
Pouzdan servis pametnih satova
Kao ovlašćeni servis za iWatch i pametne satove marke Samsung, Honor i Huawei prilikom popravke uređaja koristimo isključivo originalne delove proizvođača. Na ovaj način možete biti sigurni da će:
- u Vaš smart watch servisiranjem biti ugrađen odgovarajući zamenski deo.
- servisiranje pametnog sata obaviti iskusni sertifikovani stručnjaci.
- garancija biti sačuvana ukoliko je uređaj u garantnom roku.
- biti izbegnuta mogućnost nastanka novih kvarova usled korišćenja neadekvatnih delova.
U slučaju da Vaš uređaj više nije u garanciji, ProMobi Vam, na ugrađeni deo, daje dodatnu garanciju od šest meseci.
Zakažite termin za servisiranje pametnog sata
Kako bi Vaš smart watch bio u funkciji za što kraće vreme potrebno je da rezervišete svoj termin u servisu. Dovoljno je da nas pozovete ili popunite formular u nastavku, a sve ostalo je naša briga.
Status servisiranja Vašeg uređaja na stranici naloga.
Pošaljite nam uređaj na popravku o našem trošku
Ukoliko Vam ProMobi ovlašćeni servis pametnih satova nije u blizini svoj smart watch nam možete poslati i putem kurirske službe DExpress i usluge Pick-up.
Ukoliko je Vaš uređaj u garanciji proizvođača, obavezno nam uz pametni sat pošaljite i kopiju računa ili popunjen i overen garantni list sa vidljivim datumom kupovine.
Nakon što nas kontaktirate, Vaš uređaj će preuzeti kurirska služba i doneti u naš servis. Odmah ćemo utvrditi gde je nastao kvar i obavestiti Vas o ceni popravke. Nakon što od Vas dobijemo odobrenje za nastavak servisiranja pametnog sata popravka će biti izvršena, a nakon testiranja uređaja putem SMS poruke dobijate obaveštenje da je Vaš pametni sat ponovo ispravan i spreman za preuzimanje ili vraćanje na Vašu adresu.