call centar: 011-3555-047 pon-pet 09:00-18:00; sub 09:00-15:00

Povraćaj Sredstava

Jednostavna i transparentna procedura povraćaja sredstava – saznajte kako ostvariti pravo na refundaciju u ProMobi servisu. ✅

Potrošač nema pravo na odustanak od ugovora nakon što je usluga u potpunosti izvršena, pod uslovom da je pružanje usluge započeto uz izričitu prethodnu saglasnost potrošača, kao i njegovu potvrdu da je upoznat sa gubitkom prava na odustanak u tom slučaju.

Ukoliko postoji osnov za povraćaj sredstava na osnovu reklamacije na izvršenu uslugu, ProMobi servisni centar vrši povraćaj isključivo u skladu sa procedurom navedenom u nastavku.

Procedura za povraćaj sredstava

Ukoliko smatrate da imate pravo na povraćaj sredstava, kontaktirajte nas:

📞 Telefon: 011-3555-047
📧 Email: servis@promobi.rs

Prilikom prijave je potrebno dostaviti sledeće podatke:

  • Serijski broj uređaja (mobilnog telefona ili tableta) koji je bio predmet servisiranja
  • Broj računa ili otpremnice
  • Broj Vašeg dinarskog tekućeg računa i naziv banke u kojoj imate račun

Nakon obrade prijave, kreira se nalog za povraćaj sredstava.

🔹 Povraćaj se vrši isključivo uplatom na dinarski tekući račun – nije moguće izvršiti povraćaj gotovinom ili putem kurirske službe.

🔹 U slučaju plaćanja platnim karticama (VISA, EC/MC, Maestro), povraćaj se vrši putem iste kartice, na račun korisnika kartice, u skladu sa procedurom banke.

🔹 Svi dostavljeni podaci biće korišćeni isključivo u svrhu povraćaja sredstava i neće biti upotrebljeni u druge svrhe.


Za sva dodatna pitanja, kontaktirajte nas!

📞 Telefon: 011-3555-047
📧 Email: servis@promobi.rs

Zašto izabrati nas?
Brza popravka
Brza popravka
(do 1h)
Ovlašćeni servis
Ovlasceni
servis
Garancija na sve popravke
garancija na
sve popravke
Kvalifikovani eksperti
Kvalifikovani
eksperti
Korišćenje originalnih delova
korišćenje
originalnih delova
Zadovoljni korisnici
Preko 1 milion
zadovoljnih korisnika