call centar: 011-3555-047 pon-pet 09:00-18:00; sub 09:00-15:00

AirDrop ne radi na iPhone, iPad ili Mac uređaju? Evo kako da to rešite

AirDrop je sjajan način za brzo deljenje fajlova između Apple uređaja, ali ponekad može prestati da radi bez očiglednog razloga.
AirDrop ne radi na iPhone, iPad ili Mac uređaju? Evo kako da to rešite

AirDrop je sjajan način za brzo deljenje fajlova između Apple uređaja, ali ponekad može prestati da radi bez očiglednog razloga. Ako imate problem sa slanjem ili primanjem sadržaja putem AirDrop-a, isprobajte sledeće korake kako biste ga rešili.

1. Proverite kompatibilnost uređaja

AirDrop radi samo na Apple uređajima sa iOS 7 ili novijim verzijama, kao i na Mac računarima proizvedenim od 2012. godine (osim Mac Pro 2012).

2. Uključite Wi-Fi i Bluetooth

AirDrop zahteva da i Wi-Fi i Bluetooth budu aktivirani na oba uređaja. Takođe, oba uređaja moraju biti u dometu Bluetooth-a (otprilike 9 metara).

3. Proverite AirDrop podešavanja

Otvorite Kontrolni centar na iPhone-u ili iPadu, zatim pritisnite i zadržite na kartici sa Wi-Fi i Bluetooth opcijama, pa dodirnite AirDrop. Birajte između:

  • Samo Kontakti – AirDrop će raditi samo sa osobama iz vašeg imenika.
  • Svi – bilo koji Apple uređaj u blizini može vam slati fajlove.

Na Mac računaru, idite na Finder > Go > AirDrop i u dnu ekrana podesite opciju „Allow me to be discovered by“ na „Contacts Only“ ili „Everyone“.

4. Isključite režim rada u avionu i lični hotspot

Ako je uključen režim rada u avionu ili lični hotspot, AirDrop neće raditi. Isključite ih kroz Podešavanja na iPhone-u.

5. Ponovo pokrenite oba uređaja

Ponekad je jednostavno ponovno pokretanje iPhone-a, iPad-a ili Mac-a dovoljno da AirDrop proradi.

6. Ažurirajte softver

Uverite se da su iOS, iPadOS ili macOS na najnovijoj verziji, jer Apple često ispravlja probleme sa povezivanjem kroz ažuriranja.

7. Isključite i uključite Bluetooth i Wi-Fi

Probajte da privremeno isključite i uključite Wi-Fi i Bluetooth kako biste osvežili konekciju.

8. Proverite da li je uređaj otključan

AirDrop neće raditi ako je uređaj na koji šaljete fajlove zaključan ili mu je isključen ekran.

9. Resetujte mrežne postavke

Ako ništa ne pomaže, možete resetovati mrežne postavke na iPhone-u ili iPadu:
Podešavanja > Opšte > Prenos ili resetovanje iPhone-a > Resetuj > Resetuj mrežne postavke.

Ako nakon ovih koraka AirDrop i dalje ne funkcioniše, slobodno donesite svoj uređaj u ProMobi ovlašćeni servis Apple uređaja i rešićemo problem.

Promobi 28. Apr 2025.

Zašto izabrati nas?
Brza popravka
Brza popravka
(do 1h)
Ovlašćeni servis
Ovlasceni
servis
Garancija na sve popravke
garancija na
sve popravke
Kvalifikovani eksperti
Kvalifikovani
eksperti
Korišćenje originalnih delova
korišćenje
originalnih delova
Zadovoljni korisnici
Preko 1 milion
zadovoljnih korisnika