AirDrop je sjajan način za brzo deljenje fajlova između Apple uređaja, ali ponekad može prestati da radi bez očiglednog razloga. Ako imate problem sa slanjem ili primanjem sadržaja putem AirDrop-a, isprobajte sledeće korake kako biste ga rešili.
1. Proverite kompatibilnost uređaja
AirDrop radi samo na Apple uređajima sa iOS 7 ili novijim verzijama, kao i na Mac računarima proizvedenim od 2012. godine (osim Mac Pro 2012).
2. Uključite Wi-Fi i Bluetooth
AirDrop zahteva da i Wi-Fi i Bluetooth budu aktivirani na oba uređaja. Takođe, oba uređaja moraju biti u dometu Bluetooth-a (otprilike 9 metara).
3. Proverite AirDrop podešavanja
Otvorite Kontrolni centar na iPhone-u ili iPadu, zatim pritisnite i zadržite na kartici sa Wi-Fi i Bluetooth opcijama, pa dodirnite AirDrop. Birajte između:
- Samo Kontakti – AirDrop će raditi samo sa osobama iz vašeg imenika.
- Svi – bilo koji Apple uređaj u blizini može vam slati fajlove.
Na Mac računaru, idite na Finder > Go > AirDrop i u dnu ekrana podesite opciju „Allow me to be discovered by“ na „Contacts Only“ ili „Everyone“.
4. Isključite režim rada u avionu i lični hotspot
Ako je uključen režim rada u avionu ili lični hotspot, AirDrop neće raditi. Isključite ih kroz Podešavanja na iPhone-u.
5. Ponovo pokrenite oba uređaja
Ponekad je jednostavno ponovno pokretanje iPhone-a, iPad-a ili Mac-a dovoljno da AirDrop proradi.
6. Ažurirajte softver
Uverite se da su iOS, iPadOS ili macOS na najnovijoj verziji, jer Apple često ispravlja probleme sa povezivanjem kroz ažuriranja.
7. Isključite i uključite Bluetooth i Wi-Fi
Probajte da privremeno isključite i uključite Wi-Fi i Bluetooth kako biste osvežili konekciju.
8. Proverite da li je uređaj otključan
AirDrop neće raditi ako je uređaj na koji šaljete fajlove zaključan ili mu je isključen ekran.
9. Resetujte mrežne postavke
Ako ništa ne pomaže, možete resetovati mrežne postavke na iPhone-u ili iPadu:
Podešavanja > Opšte > Prenos ili resetovanje iPhone-a > Resetuj > Resetuj mrežne postavke.
Ako nakon ovih koraka AirDrop i dalje ne funkcioniše, slobodno donesite svoj uređaj u ProMobi ovlašćeni servis Apple uređaja i rešićemo problem.