Na osnovu odredbe čl.13. i čl.27. Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.glasnik RS” 62/2014,6/2016 – dr. zakon i 44/2018 – dr. zakon) privredno društvo PROMOBI Servisni centar d.o.o. Beograd, Endija Vorhola br. 9, matični broj: 20550597,PIB:, 106183509 svoje cenjene korisnike i potrošače:
OBAVEŠTAVA
o Opštim uslovima korišćenja i kupovine posredstvom www.promobi.rs portal.
Poštovani korisnici,
U cilju zaštite vaših potrošačkih prava, ovim putem vas obaveštavamo da prilikom svake vaše posete i kupovine na sajtu www.promobi.rs, važi pretpostavka da ste upoznati i da prihvatate uslove kupovine koje ćemo vam detaljnije predstaviti u daljem tekstu. Molimo vas da ih pažljivo pročitate, a za sve nedoumice možete se obratiti našem kontakt centru.
IZJAVA O ZAŠTITI PODATAKA O LIČNOSTI
Da bismo bili u mogućnosti da uspešno obradimo vašu narudžbinu, potrebno je da nam pružite određene podatke kao što su vaše ime i prezime, adresa, e-mail i kontakt telefon.
Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da vam na efikasan način isporučimo željenu robu i da vas obavestimo o trenutnom statusu vaše narudžbine. Pored navedenih podataka, prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili vam jednostavnije korišćenje i sigurniju i udobniju kupovinu.
Svi podaci o korisnicima se strogo čuvaju, dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših korisnika. Za dodatne informacije o svojim pravima u skladu sa politikom privatnosti i važećim zakonskim normama, pogledajte odeljak Politika privatnosti.
OPIS PROIZVODA
Promobi Servisni centar doo Beograd garantuje za kvalitet i poreklo svih svojih proizvoda.
Svi proizvodi koji se mogu poručiti preko www.promobi.rs portala su 100% originalni.
Svi proizvodi su strogo su testirani, 100% funkcionalni i zadovoljavaju standarde kvaliteta.
CENE PROIZVODA
Sve cene prikazane na našem sajtu su iskazane u RSD valuti, sa uračunatim PDV-om i troškovima transportnog pakovanja proizvoda. Po odabiru željenih proizvoda, cena svakog proizvoda u vašoj “Korpi” će biti iskazana u ukupnom iznosu, osnovici i pripadajućem PDVu.
Obavezujemo se da Vam proizvod isporučimo po ceni o kojoj ste informisani prilikom potvrde Vaše narudžbine, i sve eventualne izmene cena konkretnih proizvoda koje ste naručili neće uticati na vrednost Vaše kupovine.
Zavisno od konačne vrednosti Vaše narudžbine, troškovi transporta mogu biti uključeni u prikazanu cenu (besplatna dostava) ili dodatno obračunati, o čemu ćete biti precizno informisani pri kreiranju svoje Porudžbenice.
PAKOVANJE PROIZVODA
Proizvode koje naručite putem www.promobi.rs portala upakovaćemo na način koji štiti integritet pošiljke (transportno pakovanje). Svi troškovi pakovanja su besplatni.
ISPORUKA
Isporuka se vrši posredstvom kurirske službe. Pošiljka će vam biti isporučena na adresu koju ste naveli kao svoju adresu prilikom kreiranja porudžbenice. Uslove dostave koje kurirska služba primenjuje:
Teritorija dostave
Dostava je moguća isključivo na teritoriji Republike Srbije, bez teritorije Kosova i Metohije.
Rok isporuke
Do 5 radnih dana od datuma potvrde porudžbine.
Oštećenja prilikom transporta
Preporučujemo vam da pre preuzimanja, utvrdite stanje pošiljke. Veoma je važno da sva oštećenja u transportu vidljiva na transportnom pakovanju konstatujete pre preuzimanja pošiljke. Ukoliko na transportnom pakovanju uočite oštećenja, zamolite kurira da sačeka da pošiljku otvorite i proverite da li je oštećenje pošiljke uzrokovalo i oštećenje dostavljenih artikala.
Ukoliko propustite da utvrdite oštećenja pre preuzimanja, preporučujemo vam da u roku od 24 sata od isporuke kontaktirate kurirsku službu koja vam je isporučila paket kako biste sastavili zapisnik o oštećenjima.
Poštovanjem ove procedure vaša prava će biti zaštićena na najefikasniji način.
Troškovi transporta
Trudimo se da svojim korisnicima izađemo u susret i omogućimo im besplatnu dostavu naručenih proizvoda. Ipak, trošak transporta naručenih proizvoda biće vam posebno naplaćen ukoliko vrednost vaše narudžbine ne prelazi iznos od 10.000,00 rsd. Ukoliko poručena roba ne prevazilazi vrednost od 10.000,00 rsd, kupac snosi troškove transporta u iznosu od 400,00 rsd.
Način plaćanja
U zavisnosti od odabira kupca pri kreiranju porudžbenice, plaćanje se može izvršiti:
- Prilikom preuzimanja pošiljke a prema isporučenom računu.
- Platnom karticom
- Uplatom na žiro račun
Izjava o konverziji
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu
Zaštita podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Reklamacije i pravo na jednostrani odustanak od ugovora zaključenog posredstvom interneta
Naše dugogodišnje uspešno poslovanje pokazatelj je, između ostalog, posebnog odnosa koji smo izgradili sa svojim potrošačima. Osnovni nam je cilj da sa vama ostvarimo odnos poverenja i pružimo vam usluge u svemu prema vašim željama i potrebama. Kupac u svemu zadovoljan našim proizvodima i uslugom je naš primarni cilj.
Ukoliko se ipak dogodi da budete nezadovoljni isporučenim proizvodom, budite sigurni da će vaš prigovor biti rešen u skladu sa važećim zakonskim normama.
U slučaju da se dogodi da proizvod koji ste kupili ima neki nedostatak, garantujemo da će vaša prava kao potrošača biti zaštićena u svemu u skladu sa važećim Zakonom o zaštiti potrošača. Za više informacija o načinu ulaganja i rešavanja reklamacija, možete pogledati odeljak “Reklamacije”.
Kupovina koju obavite na www.promobi.rs portalu smatra se kupovinom na daljinu, i Zakon o zaštiti potrošača vam garantuje pravo na jednostrani odustanak od ugovora. Za više informacija o načinu ostvarivanja svojih potrošačkih prava, možete pogledeti odeljak „Odustanak od ugovora zaključenog posredstvom interneta“.
Reklamacije
ProMobi Servisni centar d.o.o. se obavezuje da će vam isporuči robu koja je saobrazna opisu na našem sajtu, i odgovarajućeg kvaliteta. Ukoliko nakon isporuke vaše pošiljke utvrdite da isporučeni proizvod ima neki nedostatak koji vam otežava ili onemogućava njegovu upotrebu na uobičajeni način, potrebno je da nas o tome obavestite.
Naša odgovornost za saobraznost robe ugovoru u skladu sa zakonom za nove proizvode traje 24 meseci od preuzimanja, a za polovne (obnovljene) proizvode 12 meseci, odnosno u tom roku ste ovlašćeni da nam se obratite sa zahtevom za ispitivanje i rešavanje vaše Reklamacije. Ukoliko se u reklamacionom postupku utvrdi da isporučeni artikl ima određeni nedostatak, odnosno da nije saobrazan zaključenom ugovoru, kao potrošač možete se opredeliti za otklanjanje ove nesaobraznosti o našem trošku, ili za zamenu za isti ili drugi proizvod u istoj vrednosti, a konačno i za raskid ugovora i povraćaj kupoprodajne cene. Zakon o zaštiti potrošača predviđa da pravo na raskid ugovora nije moguć ukoliko je nesaobraznost robe neznatna, odnosno takva da ne utiče na funkcionalnosti i očekivanja koja ste imali od proizvoda prilikom kreiranja porudžbine.
Postupak se može pokrenuti popunjavanjem Reklamacionog lista, sa čijom se sadržinom možete upoznati na sledećem linku.
Uz popunjeni Obrazac, potrebno je da nam dostavite odgovarajući dokaz da ste proizvod kupili od nas a to može biti: račun, potvrda porudžbenice i slično, kao i sam proizvod.
Molimo vas da proizvod upakujete na način da se osigura njegova zaštita prilikom transporta.
Mesto ulaganja reklamacije:
-U nekom od naših objekata.
- Telefonskim pozivom na telefon kontakt centra
- Mail-om na adresu: prodaja@promobi.rs
Rok i način rešavanja vaše reklamacije
ProMobi Servisni centar je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamiranog proizvoda, da vam pisanim ili elektronskim putem odgovori na izjavljenu reklamaciju izjašnjenjem da li je vaša reklamacija prihvaćena ili odbijena, kao i da li je u mogućnosti da reklamaciju reši na način koji ste predložili. Ukoliko nismo u mogućnosti iz objektivnih razloga da osnovanu reklamaiju rešimo na način kako ste vi predložili uputićemo vam naš predlog, i opredeliti rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 30 dana od dana podnošenja reklamacije
Odustanak od ugovora zaključenog posredstvom interneta
Ukoliko nakon preuzimanja pošiljke ustanovite da vam je našom greškom dostavljen proizvod koji niste naručili, da vam je greškom, pored proizvoda koji ste naručili, dostavljen i/ili naplaćen proizvod koji niste naručili ili ukoliko ste se iz nekog razloga predomislili ili odustali od kupovine na daljinu, imate pravo da ProMobi-u vratite sporne proizvode, a mi ćemo vam vratiti vaš novac ili proizvod zameniti za drugi proizvod, po vašoj želji.
Molim vas da pročitate uslove za ostvarivanje prava na jednostrani raskid ugovora koji su izloženi u nastavku:
- Roba koju nam vraćate mora biti neoštećena, neotpakovana i nekorišćena.
- Od dana kada vam je roba isporučena nije proteklo više od 14 dana (računajući i neradne dane).
- Popunili ste i poslali nam Obrazac za jednostrani odustanak od ugovora zaključenog na daljinu
- Upakovali ste proizvod pre transporta na adekvatan način koji umanjuje opasnost od njihovog oštećenja tokom transporta
- Uz proizvod ste priložili sva dokumenta koja su vam predata prilikom isporuke (gotovinski račun, otpremnica i sl.)
- ProMobi je potvrdio prijem pošiljke koja ispunjava uslov za povrat novca
U roku od 14 dana od prijema urednog artikla ProMobi će vam vratiti plaćeni iznos uplatom na račun koji ste naveli u Obrascu za jednostrani raskid.
Molimo vas da na adekvatan način upakujete proizvode koje želite da vratite. ProMobi nije odgovoran za oštećenja koja nastanu zbog toga što artikle koje želite da vratite niste na odgovarajući način upakovali pre transporta. Moguće je da će nam proizvod usled toga biti dostavljen kao oštećen i nećemo moći da vam omogućimo jednostrani raskid i povrat novca.
Potrošač koji odustaje od ugovora snosi troškove transporta prilikom povrata robe. Obaveštavamo vas da u slučaju jednostranog raskida, u skladu sa zakonskim normama, vi snosite troškove transporta prilikom povrata robe.
Potrošač nema pravo na odustanak od ugovora nakon što je usluga u potpunosti izvršena, pod uslovom da je pružanje usluge započeto uz izričitu prethodnu saglasnost potrošača, kao i njegovu potvrdu da je upoznat sa gubitkom prava na odustanak u tom slučaju.
Ukoliko postoji osnov za povraćaj sredstava na osnovu reklamacije na izvršenu uslugu, ProMobi servisni centar vrši povraćaj isključivo u skladu sa procedurom navedenom u nastavku.
Povraćaj sredstava
Prilikom prijave je potrebno dostaviti sledeće podatke:
- Broj računa ili otpremnice
- Broj Vašeg dinarskog tekućeg računa i naziv banke u kojoj imate račun
Nakon obrade prijave, kreira se nalog za povraćaj sredstava. Povrat novca nije moguće izvršiti gotovinom ili putem kurirske službe.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, PROMOBI Servisni centar d.o.o. Beograd je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice
Svi dostavljeni podaci biće korišćeni isključivo u svrhu povraćaja sredstava i neće biti upotrebljeni u druge svrhe.
Promene opštih uslova
ProMobi zadržava pravo da sve gore navedene uslove promeni. O svim izmenama ovih opštih uslova poznati korisnici će biti obavešteni putem njihove registrovane e-mail adrese. Smatra se da su korisnici upoznati sa promenama opštih uslova prilikom svake sledeće porudžbine, nakon slanja obaveštenja.