Problemi sa Wi-Fi konekcijom na mobilnom telefonu mogu biti veoma frustrirajući, pogotovo ako vam je internet potreban za rad. Međutim, postoje načini da se ovaj problem reši i ponovo uspostavi stabilna Wi-Fi konekcija.
Rešenje problema sa Wi-Fi konekcijom na Android i iPhone telefonima – korak po korak
Ovo su prvi koraci koje je potrebno preduzeti da bi rešili problem sa Wi-Fi konekcijom na mobilnom telefonu:
- Ponovo pokrenite telefon. Ovo može pomoći da se resetuju veze između uređaja i ponovo uspostavi Wi-Fi konekcija.
- Proverite da li je Wi-Fi konekcija aktivirana na vašem telefonu. Ovo možete proveriti tako što ćete otići u postavke, pa u Wi-Fi i proveriti da li je Wi-Fi aktiviran.
- Pokušajte da se povežete sa drugom Wi-Fi mrežom ukolkiko je imate u blizini, kako biste proverili da li je problem sa vašom trenutnom mrežom ili pak telefonom.
- Obrišite memoriju Wi-Fi mreže i ponovo se povežite. Ovo možete uraditi tako što ćete otići u postavke, pa u Wi-Fi, pronaći mrežu sa kojom imate problem, pritisnuti dugme za zaboravljanje mreže i ponovo se povezati sa mrežom.
Alternativne metode rešavanja problema sa Wi-Fi konekcijom na Android i iPhone telefonima
Ukoliko se konekcija sa Wi-Fi-om nije popravila nakon prethodna 4 koraka, u nastavku možete pogledati alternativno metode. Ukoliko na ovaj način ne rešite problem, preporuka je da telefon donesete u servis.
- Isključite ruter sa strujne mreže na 30 sekundi, a zatim ga ponovo uključite. Nakon što se ruter ponovo pokrene, pokušajte da se povežete sa Wi-Fi mrežom.
- U podešavanjima proverite da li vaš telefon ima najnoviju verziju softvera. Ažuriranje softvera može popraviti probleme sa Wi-Fi konekcijom.
- Za kraj, obratite se proizvođaču svog uređaja ili provajderu interneta, jer postoji mogućnost da problem nije vezan za vaš uređaj, već za samu mrežu.