- Servisiranje uređaja (dijagnostika, otklanjanje kvara i fino podešavanje)
- Praċenje statusa dodeljenih servisnih naloga
- Ispunjavanje svih ključnih indikatora efikasnosti (KPI-eva) u toku servisiranja i drugih servisnih procedura
- Redovno praċenje servisnih biltena, procedura i stručno-tehničke dokumentacije radi unapređenja tehnika rada, kao i informisanje o aktuelnim i novim modelima uređaja
Opis poslova i odgovornosti radnog mesta:
- Upravljanje transakcijama sa kupcima u maloprodaji
- Zaprimanje uređaja koje kupci donose na servisiranje
- Komunikacija sa kupcima i podaja dodatne opreme i uređaja koji su u ponudi MPO
- Promovisanje dodatnih servisni aktivnost, usluga i proizvoda (up sell + cross sell)
- Isporuka završenih uređaja i kupljenih uređaja/dodatne opreme
- Fakturisanje i naplata usluga i proizvoda
- Vođenje računa o lageru
- Poznavanje specifikacija modela uređaja u prodaji
- Pravljenje izveštaja za menadžment
Opis poslova i odgovornosti radnog mesta:
- Servisiranja dodeljenih uređaja (preuzimanje, dijagonstika, otklanjanje kvara, finalno testiranje, odlaganje popravljenog uređaja)
- Poznavanje rada u Navigatoru i potrebnim sistemima vendora (Motorola, Xiaomi, Honor...)
- Fotografisanje i dokumentovanje odbijenih garancija na uređaje
- Popis alata, rezervnih delova i osnovnih sredstava zaduženih svakih šest meseci, ili češće po zahtevu
- Vođenje evidencije o utrošku potrošnog materijala i rezervnih delova
- Vršenje trebovanja sredstava neophodnih za izvršavanje servisnih usluga
- Kontrolisanje i održavanje ispravnosti uređaja za rad, merne opreme i dr.
- Nadgledanje poštovanja ESD propisa i kontrolisanja i održavanje ESD opreme
- Obučavanja Junior servisera i praćenje njihovog rada
Opis poslova i odgovornosti radnog mesta:
- Komunikacija sa operaterima, dilerima i krajnjim korisnicima
- Unos podataka u interni program
- Zaprimanje uređaja koje korisnici/operateri/dileri donose na servisiranje
- Komuniciranje sa korisnicima u maloprodaji u vezi sa servisiranjem uređaja
- Fakturisanje i naplata usluga i proizvoda krajnjem kupcu ili prilikom slanja uređaja kurirskom službom
- Promene statusa i praćenje mail-ova
- Pomoć kolegama na frontdesku i call centru
Opis poslova i odgovornosti radnog mesta:
- Servisiranja dodeljenih uređaja (preuzimanje, dijagonstika, otklanjanje kvara, finalno testiranje, odlaganje popravljenog uređaja)
- Odgovornost za ispunjavanje svih ključnih indikatora efikasnosti (KPI-eva) u toku servisiranja i drugih servisnih procedura
- Poznavanje rada u GSPN-u Navigatoru
- Obavljanje fotografisanja i dokumentovanja odbijenih garancija na uređaje
- Popis alata, rezervnih delova i osnovnih sredstava zaduženih svakih šest meseci, ili češće po zahtevu
- Rad na profesionalnom usavršavanju
- Poznavanje specificnih procedura i procesa za Samsung popravke – UB repair
- Redovno polaganje trening u GSPN-u i vođenje računa o obnavljanju serviserske licence u GSPN-u
- Čuvanje podataka o pristupu GSPN sistemu