call centar: 011-3555-047 pon-pet 09:00-18:00; sub 09:00-15:00

Uslovi servisa

-

Servis ne snosi odgovornost za posledice koje mogu nastati prilikom dijagnostike i servisiranja ukoliko se utvrdi da je uređaj prethodno bio nestručno otvaran, popravljan neoriginalnim delovima ili neovlašćeno vršena izmena programskih podešavanja, da je uređaj mehanički oštećen ili bio u kontaktu sa tečnošću.

Servis ne snosi odgovornost za gubitak korisnikovih podataka i sadržaja u memoriji uređaja.

Korisnik je upoznat sa uslovima garancije i saglasan je da se prilikom rešavanja reklamacije od strane ovlašćenog servisera izvrši softverska intervencija u cilju efikasne i pravilne dijagnostike a u skladu sa uslovima proizvođača.

Korisnik je saglasan da se nesaobraznost uređaja otkloni opravkom.

Korisnik je saglasan da se otklanjanje nesaobraznosti izvrši opravkom uređaja, ukoliko eventualni zahtev korisnika iz opisa radnog naloga predstavlja nesrazmerno opterećenje za prodavca u smislu čl. 52. Zakona o zaštiti potrošača.

Ukoliko korisnik odustane od vangarancijske popravke nakon izvršene dijagnostike kvara, Servis će naplatiti pregled urađaja prema važećem cenovniku.

Ukoliko se uređaj ne preuzme u roku od 30 dana od dana obaveštenja o završenoj popravci uređaja, Servis će naplatiti ležarinu uređaja po ceni 100 din. po danu.

Saglasan sam da, ukoliko ne preuzmem uređaj u roku od 6 meseci (180dana) nakon slanja u Servis, ProMobi Servisni centar ima pravo da uređaj zadrži/reciklira.

Korisnik je saglasan da neispravni delovi ostanu u servisu radi uništenja.

Korisnik je upoznat i saglasan sa uslovima i cenama rada servisa.

Korisnik se slaže da bude kontaktiran od strane servisa u vezi popravke uređaja.

Korisnik je saglasan sa obradom ličnih podataka u granicama podnetog zahteva a u skladu sa propisima o zaštiti podataka o ličnosti.

Slanjem zahteva za servis putem ovog sajta korinisk daje saglasnost da se podaci koje je dao automatski obrađuju i da ih ProMobi servisni centar d.o.o. može koristiti u svrhu slanja obaveštenja i promotivnih ponuda. Korisnik u svakom trenutku može da se odjavi sa mailing liste, ukoliko više nije zainteresovan da prati i prima vesti o proizvodima i aktuelnim akcijama.

Korisnik potvrđuje ispravnost unetih podataka prilikom slanja Zahteva za servis.

 

Zašto izabrati nas?
Brza popravka
(do 1h)
Ovlasceni
servis
garancija na
sve popravke
Kvalifikovani
eksperti
korišćenje
originalnih delova
Preko 1 milion
zadovoljnih korisnika