Nakon slanja zahteva kontaktiraće vas naš kontakt centar radi dodatne
                                                provere pre slanja
                                                pozivnice za kurira.
                                        
                                            Nakon što nam prijavite da imate uređaj za servisiranje, preuzeće ga
                                            kurirska služba i
                                            doneti u
                                            naš servis. Potom radimo dijagnostiku aparata i pronalazimo gde je nastao
                                            kvar i koja je
                                            cena
                                            popravke. O svemu tome Vas obaveštavamo kako bi ste potvrdili da želite
                                            servisiranje.
                                        
                                        
                                            U narednom koraku naručujemo potrebne delove, obavljamo popravku i zatim
                                            testiramo uređaj
                                            kako
                                            bi bili sigurni da je u potpunosti ispravan.
                                        
                                        
                                            Po završetku servisiranja obaveštavamo korisnika da je popravka završena, a
                                            uređaj spreman
                                            za
                                            preuzimanje.